Incredibil, dar adevărat

Alcoolul previne îngrăşarea

miercuri, 10 martie 2010 | Fara comentarii
Alcoolul previne îngrăşarea

Femeile care consumă două pahare de vin, bere sau tărie în fiecare zi sunt mai puţin expuse riscului de îngrăşare, comparativ cu femeile care nu consumă deloc alcool, potrivit unui studiu american publicat în „Archives of Internal Medicine“. Cercetătorii de la Brigham and Women’s Hospital din Boston (SUA) le-au întrebat pe 19.000 de femei americane, care nu aveau probleme legate de greutatea corporală, în vârstă de peste 39 de ani, câte pahare de alcool consumă în fiecare zi şi au monitorizat voluntarele timp de 13 ani. Din acest eşantion, grupul cel mai important din punct de vedere numeric era alcătuit din femei care nu consumau deloc alcool (7.346). Al doilea grup ca mărime (6.312 femei, reprezentând aproape o treime din totalul voluntarelor) era alcătuit din femei care au declarat că beau echivalentul unei treimi de pahar de vin, bere sau tărie în fiecare zi. Pe parcursul celor 13 ani de monitorizare, femeile care nu consumau deloc alcool au fost cele care s-au îngrăşat cel mai mult, iar cele care consumau echivalentul a două pahare pe zi au fost cele care au rezistat cel mai bine fenomenului de luare în greutate. Băutura cea mai eficientă împotriva kilogramelor suplimentare s-a dovedit a fi vinul roşu, însă toate tipurile de alcool consumate, inclusiv vinul alb, berea sau băuturile spirtoase, au condus la apariţia aceleiaşi „legături invers proporţionale între consumul de alcool şi riscul de a deveni supraponderal sau obez“.

Pizza Constanta
Readers Comments (0)




WordPress主题
  • Cei trei care au speriat… Comisia Europeană

    România ar putea pierde cel puţin o sută de milioane de euro destinate proiectelor din cadrul Programului Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane (POSDRU), bani extrem de importanţi pentru ţara noastră. (mai mult)

FILMUL ZILEI
Ultimele articole
Meteo

www.burocoop.eu www.burocoop.eu
Premium WordPress Themes